cicci cuccu

evet. yeni ayakkabımın adı cicci cuccu.yani aslında isim vediğim ikinci ayakkabım. birincisinin ismi andrella'ydı.nisan ayıydı sanırım.geçen sene nisan.saat 22 ye yaklaşıyordu.arkadaşım c. ve ben biraz alkol almıştık taksimin denize yakın taraflarında. yavaş yavaş yukarı yürümeye başladık. içimde bir heyecan vardı.c. mağazasına girdik.ve ben onu gördüm,andrellayı.dünyada gördüğüm en güzel ayakkabıydı.hemen cebimdeki tüm parayı verip geri kalanıda c. den en kısa zamanda ödemek üzere alarak hallettim. dışarı çıktık.dahada kalabalık olmuştu cadde. içeride andrellaya sahip olana kadar ne zaman harcağımızı kestiremiyordum. C. de en az benim kadar heyecanlıydı andrellayla ilgili olarak.sonra biraz daha alkol aldık.içtikçe onu daha fazla beğeniyordum.biran önce eve gidip hangi elbisemle daha güzel olacağına bakmak,hangi çorabımla o müthiş uyumu yakalayacağını görmek istiyordum.içki masamın üstünde kadehimin yanında duruyordu.sohbetimize ortak oluyordu sanki.sonuçta bir ismi vardı.bir kimliği vardı.ismiyle müsemma o andrellaydı.kibar,eğitimli bir erkekten farkı yoktu.eve gittik.en güzel elbiselerimle denedim.saat epey geç olmuştu.uyudum.sabah mutlu uyandım ama içimde bir sıkıntı vardı. verdiğim paranın ve içki sebebiyle baş ağrım diye düşündüm.akşam yatmadan masanın üstüne özenle koyduğum ayakkabılara baktım. ve ilk görüşten sonra dehşete düştüm. dünyada gördüğüm en çirkin ayakkabıydı.25 cm topuk 10 cm taban parlak siyah bir ayakkabı etrafında altın sarısı püsküller vardı. hayatı 10 cm ile kaybediyorum tamam,belki 25 cm uzun olsaydım herşey harikulade olurdu ama bunu 3. sınıf uvertur ayakkabısı ile yapamazdım.alkolün başıma açtığı maddi manevi bir kötülüktü bu. sabah uyandığımda dehşete düştüğüm bir "one night stand" ti. hemen C yi aradım.buna nasıl izin verdiğini umutlarımla hayallerimle nasıl oynadığını sordum.beni o an mutlu gördüğünü ve gerçeği bilsede beni o an ki mutluluğumdan mahrum etmek istemediğini söyledi.sabah ki şok ile kıyaslanamayacak bir mutluluktu(!)..işte acı bir milenyum masalı.içkide parada şişede ve cüzdanda durduğu gibi durmuyor.

sevgiler,Renk