bir istanbul masalı

İstanbul'da yaşamak güzel.Ama ben hala alışamadım.hala arkadama bakarak yürüyorum sokakta.karşıdan gelenin hep kaçkapçı veya gaspçı olacağını düşünüyorum.artık endişelerime birini daha katmak lazım gelir; ki bu da "sokak dolandırıcılığı".m! üniversitesinde güzel bir şenlik sonrası saat yarım suları. eğlence bitmiş herkes dağılmak üzere. son zamanlarda ki en büyük problemim "beni eve kim bırakacak?" sorusu yine dillerde gezinirken. s!,g! ve y! olarak taksiye bindik.herkes kanına karışmış alkolün etkisiyle pürneşe.evet.hepimiz birer alkol bağımlısı adayıyız.öyle korkuyorum ki! küresel ısınmadan daha çok korkutuyor beni "alkolizm".y! beni eve yalnız bırakabileceğini söyledi.s! ve g! den ayrıldık. c! sokaklarında yürürken hiçbir sarhoşluk belirtisi yoktu üzerimizde.rüzgarın etkisiyle ayılmıştk. evin önüne geldik vedalaştık ben içeri girdim.bundan sonrasını y! ve benim gözümden ayrı ayrı anlatacağım.

evin önüne geldik vedalaştık ven içeri girdim.birsüre sonra yatağıma yatıp,bir bölüm how i met your mother izlemek niyetindeydim.bilgisayarı açtım.normal gecelerde oldu gibi. y! nin eve gidip bizlere günün şakalarından özetler yazmasını bekledim.geçen saatlerden sonra endişelenmeye başladım .ama "normal bir gündü herşey normaldi. sadece gidip evine uyumuş olmalıydı" kanısına vardım.ve uyudum.sabah uyandım işe geldim ve maillerimden birisi y! den gelmişti. saat 4:47. "telefonum neden sende?fotograf makinam arkdaşında kaldı.bankamatik kartım kırıldı ,hiç param yok".dehşet içindeydim.dün geceki endişelerim yersiz değilmiş..
şimdide y! nin tarafından bakalım olaya.o zaten hiç ayılmamış.konserden çıktıktan sonrası neredeyse yok. kendine geldiğinde tophanede bir adamla sarmaş dolaş yürüyorlarmış..sen kimsin sorusunun üzerine genç adam b'nin okuldan arkdaşıyım cevabını vermiş.öncesini hatırlamadığı için y! tüm gece boyunca çocukla birlikte eğlendiğimizi düşünmüş.birlikte uzun bir yürüyüş yapmışlar.tophane'den-tarlabaşı-odakule ve son durak nevizade olmak üzere.ayrıtılar fevkalade komik ama olayın ibret timasli olmasını istediğimden komikliklerden bahsetmeyeceğim.bu geziden y! bir telefon bir fotograf makinesi ve 100 lira zararla kurtulmuş.ama olayın nasıl başlayıp nasıl geliştiği konusunda derin boşluklar var. açıklanamayan.bunlar evdende bir sır olarak sonsuza kadan dolanıp duracak.


RR haber,b! olay mahalinden bildiriyor!