çay bahçesi'nin dolu kısmı

alkol alınan eğlenceli her akşamın sabahında pişmanlıkla uyanıyorum.yatakta durmamam lazım o sabahlarda.hemen s. ile dışarı attık kendimizi.biraz güneş almalıydık çünkü. sahile doğru yürüdük. s. nin evi öyle güzel biryerde ki,hemen moda sahiline indik.çaybahçesine oturduk.2007 yılının 69. günüydü.çok sıcak sayılmazdı ama güneş vardı en azından.2 çay söyledik ve ben birşeyler anlatmaya başladım. s. yine beni sakin ve gülümseyerek dinliyordu.ve çayını soğutmadan içme çabasındaydı.ben daha 2 yudum bile alamamışken 20 dakika geçmişti.ve yeni birer çay istedik.hesap kolaylığı açısından boşlar masada dururdu orda herzaman.gözlüklü mavi önlüklü çaycı amca masaya yaklaştı ve boşları alabilirm artık dedi.ben soğumuş ama dolu bardağı uzattım. ama o boş değil ki dedi ve şımarık bir oğlan gibi göz kırptı.evet çay bardağının boş kısmını ben,dolu kısmını o görmüştü.