146. hapşuruşumun ardından büyükşehir belediyesi kültür daire başkanlığından biriyle yaptığım konuşmada "çok yaşa" dendi. bana çok yaşa diyen insanı hiç göreceğimide sanmıyourm ama ince bıyıklı lacivert takımlı bir bey olduğuna.

evet hastayım..ani ısı değişimi ve kombimizde çalışan en son ayarları kaydet gibi bir seçenek olmadığı için de, her seferinde doğru sıcaklığı ayarlamaya çalışmak, rus nükleer denizaltısını kızıldeniz'den geçirmekten daha zor. kırmızı vana 14 derece kuzey; mavi vana 6 derece güney formülü geçen sefer başarılı olmasına rağmen, bugün tutmadı mesela. ekvatora olan uzaklığım mı değişti anlamıyorum. banyomuzun enleme olan uzaklığı sabit. 1 senedir aynı benim bildiğim ki geçmişi olduğu da aşikar. ama banyo ederken, 5 dakikada bir soğuyan, anında kaynama noktasına geri gelen su yüzünden, 163 olarak girdiğim banyodan, 168 boyunda çıktım.kilom sabit ama. son 5 dakika o kaynar su feci yaptı. geçen hafta, bir türlü ısınmayan su yüzünden 153 olarak çıkmıştım kilom hala aynıydı.. toparlaması uzun sürüyor..