meslek arayışı 26. gün

"paketi en hızlı şekilde galataya nasıl ulaştırabilirz?" sorusu geldiğinde, dışarıda gezmeyi deli gibi istiyordum. "ilk elden, ben iletirim" dedim. patron irkildi. paketi galata'ya değil, yüzüğü hüküm dağı'na bırakacağım dedim sanki. ısrar ettim, hem kuledibi'nde bir çay içerim, bir kaç ilginçlikler görür ve başka insanların suratına bakarım. paketi yerine ulaştırır, sonra shire'a gururla dönmeden önce kitapçılarda aylaklık yaparım. baktım bu kuryelik işi iyi, sadece özel işler yapan kurye olurum. uyuşturucu ve silah dışında her şeyi taşırım. tavuk bile olabilir taşıdığım, bacaklarından iple bağlayıp ters taşıyabilirm.silah olmaz ama kat'i suretle, silah taşırsam biliyorum ki, nasıl bir şey diye kurcalarken kendimi vururum. bir insan hem meraklı hem beceriksiz olunca kendini öldürecek her şeyden uzaklaşmak istiyor...


sevgiler,

baltazar