Atlar dahi ölürlerse yere düşerler.O vakit bunun neresi metafor neresi hakikat bilebilir misin. Bir yola çıktım. Böyle gözlerimi kapattığımda çizemediğim bir yol ama. Huyu kuruyasıca dünya. Babam soruyor neredesin diye, (babam şefkatin metaforu hep) bilmiyorum baba, bekliyorum hala diyorum. Babam o nasıl yol yavrucum, hiç yolda beklenir mi, yollar beklemek için değil yürümek içindir. Sen bir daha bak bakalım hakikaten bekliyor musun yoksa hakikaten yolda mısın. Hakikaten istemiş misin hakikaten talip olduğun şey için kendini bitirmiş misin. Hakikaten ağaç mısın. Hakikaten hakikat misin. Balon musun sepet misin uçak mısın füze misin taş mısın toprak mısın yol musun yolcu musun. Metafor musun gerçek misin imge misin sembol müsün.İm misin in misin cin misin. Kırık mısın sağlam mısın. -Alo, yavrum orda mısın?

iç ses: mezunsun diyorlar şimdilik buralarda ama..*

hatlar kesildi.

..ama sen sunu cok iyi biliyorsun ki buyumek bana gore degildi, hic bir zaman da istemedim..
ancak herzaman kendimiz için doğru olanı istemeyiz.(ezber)
bunu söyleyebiliyorsam, büyümüş sayılabilirim ve fakat zannedersem.
ezberi kuvvetlendikçe büyüyor insan.



bir dost