sessizlik

bütün kayıplarım beni tekrar örüyor. insanımız çok somut istiyor. çok somut istiyor kahrol ve al sana bu bilinç dışım. bilincimin dışından sorumlu muyum ve beni anlatacaksan bir tutam psikanaliz. buyur ,almazmısın?
beni buraya habsettin ama ben kaçmasını bilirim furoyd.

sırf artistlik yapmak için mi bunca kelime hayır. Ve ben bir danimarka kralı olmadığımdan,elimdeki iskelet tam bir saçmalık. ama gülmek için, böyle çok komik oluyor.
yani..

bütün kayıpların seni sana örüyorsa neden şikayet ediyorsun. neden uyuyorsun. gözlerinin uykusu ne bol öyle. neden geçecek bir hüzünden değil de eti koparılmış cehennemi bir çığlıktan ya da tedirgin bir muğlaklıktan bahsediyorsun hep.
ah hamlet, 'düşüncenin soluk ışığı bulandırıyor yürekten gelenin doğal rengini' demeyi biliyorsun da neden susuyorsun.
ah furoyd biraz susar mısın.


çünkü şimdi burada bütün kayıplarım beni tekrar örüyor. bişiyin huzuru ve önlenemez ağlatışı ile siyah beyaz bir poster değil ferah bir gök uçuş inanç yaradan hamd ..?..
hah şuraya çok güzel oldu -şimdi moda; kırılmış bir kız.