Güzel Güne Başlamak Ne Zaman??






Yardıma ihtiyacım var..
Ya da bir işarete..
Heryere bakıyorum görebilmek için.

-Evet,sevgili dostum Ö!,telefon 4 kez çalınca açarsa gün güzel geçecek..
-mm arkdaşım y! beni arayıp şakalar yaparsa gece güzel uyuyacağım..
gibi..

Yada en risklisi rüyalar..Dün gece rüyamda Canoni marka türk yapımı bir fotograf makinasıyla birkaç fotografçı dostumla birlikte ormanda fotograf çekiyordum.Kadrajı ayarlıyorum,makinama güveniyorum deklanşöre basıyorum ama gördüğüm şeyden çok farklı bir kare..Onlarca kez denedim..Başka başka kareler yakalamaya çalıştım..taşlar..kuşlar..böcekler.. hepsinde aynı hayal kırıklığı.uyandım..

Son birkaç haftadır olan yalnızlığımda bana tek yardımcı olan sevgili notebookum e-kitaplarım ve saman kağıt kokulu kitaplarımla aynı yatakta uyandım.rüyamdaki o fotograf makinasının ne anlama geldiğini bilmek için can atıyordum.beklediğim işareti bulmak için.

ve...


Rüyada fotoğraf makinesiyle fotoğraf çekmek, yakın bir arkadaşınız tarafından hayal kırıklığına uğratılacağınız anlamına gelir.

Fotoğraf çekmek, yakın bir arkadaşınız tarafından hayal kırıklığına uğratılacaksınız.

Fotoğraf çekmek, yakın bir arkadaşınız tarafından hayal kırıklığına uğratılacaksınız.



artık hayal kırıklığı bekliyorum..

b!