screamin' jay hawkings






















bildiğim güzel şeyleri paylaşmayı oldum olası sevmişimdir.Alkolü sigarayı bıraktığım için daha sağlıklı ve güzel düşünebiliyorum.ama aklımda hep bu akşam birkaç sevdiğim dostumla birşeyler içmek var.ve kendimi ""bir kadeh veya 2 kadeh beyaz şaraptan hiçbirşey olmaz" gelir diyi diye kandırmaya çalışıyorum.gerçekten iyi gelir değil mi dostlar? hatta son günlerimin gerginliğini birazda olsa atabilirm bu sayede.

gerginliği atmanın bir yoluda bağırmak sanırım.dün gece bağırarak "i put a smell on you"yu söyledim ve gerçekten işe yaradı.beni kahve içmeye çağıran dostum cem'e bulduğumu söylediğim meşgale buydu. bağırarık şarkı söylemek..

bu şarkıyı ilk duyduğum yer stranger than paradise filmiydi eva 1970 model portatif pikabıyla canı her sıkıldığında bir sigara yakıp şarkıyı dinliyordu.zaten şu sıralar hayatım o filmin karelerinden farksızi.geçişlerde karanlık sakin tek plan ve 3-5 kişiyle, dış mekan yok, dialoglar sınırlı,ama herşey ortada.gülmekten uzak,yağacak gibi değil ama kara bulutlu ve screaming jay hawkins..