mor minerali

kendimi tüketmemek adına küçüklüğümden de bahsetmeye,an itibariyle yaşadıklarımdansa halihazırda birikmiş durumda olan anılarımı kaleme almaya karar verdim.

ben küçük bir karetta karettayken, ülkede 2 trilyonluk bor minerali varsa bunun yarısını anneme borcam olarak hediye etmiştim sanırım. evde küçük bir borcam hükümdarlığı vardı...birkaç yıl önce kendime bir ev kurmak için anneme mutfağındaki gereçleri paylaşmayı teklif ettim.memnuniyetle kabul etti.borcam hükümdarlığını sıra gelince kenarları buruşmul karton kutularda ilk günki gibi duran bakire borcamlar paylaşıldı.evde hiç bulaşık yıkamadan 3 ay kullanabileceğim kadar borcamım vardı artık.her gün fırında tavuk yapabiliridm. yeraltı kaynakları tükenip bor minerali enerji kaynağı olarak kullanılmaya başladığında köşeyi dönecektim..