teenage mutant ninja turtles

biraz önce bir dostumla öğre arası aktivitesi olarak alışverişi seçtik.geçen gece "mutlu olmanın 25 yolu" listemi sıralarken alışverişi nasılda küçümsemiştim. listede sürekli yer değiştiren ve sıralamada aşağılara doğru ilerleyen alışveriş , 23. sırada zar zor durabilmişti. küme düşmekten son anda paçayı kurtarmıştı.
renkler ve desenler arasında güzel bir koşuşturma yaptım, çiçeklinin puantiyelisini, mavinin ekrusunu aradım,bulduklarımı aldım, aldıkarımı giydim..
şimdi çıkışta ayaklkabıcıya gitmek istiyorum,almak için değil ama orda minik kurabiye gibi adidas super starlara, numarası bile olmayan tostopartlak, tamsayıların bile büyük geldiği ayakkablara bakmak için.
kendine ayakkabı almaya gitmişken, herkes diğerleri gibi şekerleme ayakkabıları evirip çevirip elinde, "bu ayakkabıya uygun çocuk yapmak lazım ama anası/babası olacak kral/kraliçe hazretlerine dair tek bir iz bile yok hayatımda "die düşündürür.en kısa zamanda bu adidas superstarları giyecek birer caretta-caretta ister her insanoğlunun canı...
kamplumbağaya benzer çocukta tuhaf olur gerçi olmadı ama seviyorum kaplumbağa.ne bir ses çıkarır, ne aynaya bakıp kendisine aşık olduktan sonra manyak gibi şarkı söylemeye başlar. hızlı hareket etmez, fazla yem verince hepsini yeyip çatlayarak ölmek gibi aksiyonlara girmez. yoldan geçenleri kovalamaz, bir balık için çıldırıp 300 km hızla suya dalmaz.ama anlamadığım bir şey varsa, bu hayvanın yoldan karşı karşıya geçmesidir. yolun diğer tarafında olup da kendi tarafında olmayan ne var diye uzun uzun düşünürüm. neyini merak ediyorsun ki? ağaçsa ağaç, kozalaksa kozalak. kaldır kafanı bir bak, ve "değer mi ?" diye bir sor kendine. 4 şeritli yoldan geçmeye çalışmadan önce iyice ölç tart, sen geçerken sana çarpmamak için kaç arabanın, kaç kamyonun kaza yapabileceğini hayal et. senin üzerinden 20 tonluk tır geçtiğinde, karışık tost gibi olacağını düşün. ondan sonra hala geçmek istiyorsan buyur geç. ama yolun diğer tarafında, kabuksuz dilberlerin, daha yeşil çimlerin, splinter usta'nın, ançuezli pizzanın olduğunu sanma ninja kaplumbağa!!