apollo13

"bankamız kayıtlarında bu numara, telefon numaranız olarak bulunmaktadır. eğer doğruysa xxx numaraya evet yazıp mesaj atmanızı rica ederiz." diye çılgın mesajlar atan bir banka var bu ülke sınırlarında...

canım sıkılıyordu zaten "hangi" diye cevapladım. karşıdan

"nasıl hangi?" diye mesaj geldi.

"bu numara benim ilkokul numaram . hey gidi günler, çocukluğum ne güzeldi" diyekızanlar gibi melankoli yüklemesi yaptım. sınırsız mesaj hakkım vardı, birisi arayana kadar mesaj atabilir ve telefonun diğer ucundaki şahısla "kim kimle nerede nasıl" bile oynayabilirdim.

çok geçmeden bir beyefendi aradı ve "hanfendi oyun mu oynuyorsunuz, bu sizin telefonunuz mu değil mi?" diye bağırdı,

ben de "kiminle" dedim.

"bizimle" diye cevaplar cevaplamaz,

"nasıl"ı yapıştırdım.

hıçkırmaya başladı, benden nefret ettiğini söyleyip hızla telefonu kapattı...


elimde telefon varken, gelen mesajı "hangi" diye cevaplarsam neler olacağını hayal etmek güzeldi ama yemek yerken bunlarla uğraşamazdım. fıccın'da sadece perşembeleri çıkan efsanevi çerkez tavuku ve yoğurtlu semiz otu ile meşguldüm..

ne bankası ne onay mesajı?ne zaman bankacılıkla ilgili birşey yazsam, dakikasında bankacılığın kalbindeki adam arayıp borçlarımı ödemem kousunda şantaj yapıyor...