Rüyalar daire başkanlığına yaptığım başvuru olumlu neticelenmiş olacak ki; haftalardır rüyama zerre sıkıntı girmedi. hep güzellikler, kelebekler, el ele tutuşmuş çiçek çocuklarla mutlu noel şarkıları söyler oldum.mutluluk bu olsa gerek..

sadece dün gece rutin protezimin verdiği rahatsızlık nedeniyle bölük pörçük bir uyku uyudum o kadar. uykumun ilk yarısında rituel bozulmamış ve woodstock'ta büyük bir çadırın altında kalabalık bir çıplak güruhlaydım.her yanımda aşk yapan hippiler vardı.
2nci ve 3ünci çeyreklerde performans biraz düşmüş ve günümüz gençleryile küçük bir panayırdaydım.yüzümde ekşi bir ifadeyle uyandım.. derken son düzlükte şeytanın bacağını kırdım. uyanmama saatler kala, gayretle sona yaklaşırken başarmıştım. rüyamda uçuyordum. vücudum proteze alışmış herşey düzene girmiş ve ben kanatsız bir şekilde gökyüzündeydim. istediğim zaman yere iniyor, istediğim zaman gözden kaybolana kadar yükselbiliyordum. ve kanatsızdım...bu önemli bir detay zira sabah okuyacağım islami usullere göre olan rüya yorumunda rüyamdaki uçmayla ilgili detaylar türlü musubetlere, felaketlere, ölüme delalet olduğunu öğrenecektim..