saat 16:59 itibariyle sabahki halimi düşündüm. sabah yazdığım ilk mailde; motivasyonum için zam isteyeceğimi yazmışım. insan hakları direktörüne gidip ikinci yılımın bu ilk ayının son günlerinde motivasyon problemimden bahsedeceğim. eğer beni anlarsa isteğimi yapacak anlamazsa bana bunun kaskını takmamı veya gömleğini giyip son düğmeye kadar iliklememi tavsiye edecekti.saatlerimiz beşi azıcık geçiyor azıcık geçmişken, ben hala motive olmaya çalışıyorum.şu kainatta yapmak zorunda olduğum şeyler dışında her şeye ilgim var. dün gecede beri ıstırablar içinde can çekişip, kafamı halıya sürtüp ateş çıkarmaktan başka bir şey yapamadım saatlerdir. aklıma geleni biyerlere yazdım, gelmeyeni eskiciye sattım. ne sattığı belli olmayan satıcılar geçti sokaktan, yarım kilo antimadde aldım. onları da gözlerime sürdüm.

bomba ihbarı yaptım, polis geldi bedenimi aradı. asılsız ihbar diye merkeze götürdüler, disko müziği dinlettiler saatlerce. cheri cheri lady'de dans yaptırdılar, geri saldılar. gidecek yerim yok, bitirecek işlerim çoktu. gerisin geri ofise girdim.

motive olmak için çevreme mumlar dizdim, doğru nefesler alarak içimdeki kötü ruhları kovdum. tütsü yaktım, mide bulandırıcı kokusu tüm sakinliğimi aldı götürdü. acil durumlar için sakladığım sis bombasını ofisin içine attım, kapının yerini bulamadım. dumanın dağılmasını beklerken zaman da geçti, saat beşe yaklaştı.


sonra birden içimdeki hain çıkıverdi...
"hep şikayet hep ağlama, artık yeni bir şeyler de; anlatacak bi bok kalmayınca aynı konulara sardırma. şart olsun okumam, yazdığının tek kelimesini bile okumam!"

"senin okumama gibi bir opsiyonun var ben bu kafayla yaşamak zorundayım be ". diye bağırıverdim.. eşyaları toplanmış işyerimde sesim fazlasıyla yankılandı..sonra kısık bir sesle devam ettim.."istemediğim şeyleri yapmak, istediğim şeylere el sallamak zorundayım. ha deyince olmuyor, gak deyince et de vermiyor kimse".


ee çıkma vakti yaklaştı vee ben film şeridime bakarken "başlarda baya bir daraldım ama sonra iyi toparladım lan" demek için bekliyorum. "bunu hakettim" demek için.